utorok 13. mája 2014

VÝZVA - "ušijem Ti tašku"

 Takáto aj s peňaženkou, wau....Via
Som unesená Jankinou výzvou. Milujem projekty s dobrým nápadom a to tento rozhodne je! No a o čo ide? Predsa o tašku. Ušijem tašku. Janka spraví čary máry a priradí mi daľšiu šikovnú kočku, ktorej tašku pošlem. A čo je na tom najlepšie? Že darček dostanem aj ja, lebo aj mne nejaká šikovnica nejakú tašku pošle. Paráda.

Priznám sa mám pár tote tašiek a rozhodne ich na nákupy využívam. Igelitka mi príde ako veľká zbytočná márnivosť, ktorá naozaj nie je potrebná, a navyše ohavná. Ale priznám sa aj u nás sa nejké nájdu. Žiadna výhra, ale niekedy to inak nejde, no aspoň to pre nás nie je jednorazová záležitosť.

Pre tento projekt sa veľmi teším, chcela by som niečo svoje, strihom aj nápadom, tak si držím palce. Ale chce to aj nejakú inšpiráciu, že? Lebo tote už dávno  nie je neforemná a uniformná, je krásna a užitočná.

A ako ste na tom s tote taškami vy? Nosíte alebo nie?
Nekupujte IGELITKY, noste TOTE!
Tak šup k JANKE a hlásime sa dámy a páni!
n.

Tá je ako pre mňa....Via


Táto zas skvele vymyslená...Via













6 komentárov:

  1. Hmm.... ta červená se mi taky líbí:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už jsem se také přihlásila, budu ale vyšívat :)
    Ne, igelitky nenosím vůbec, je to hnus, za to mám v každé kabelce složenou látkovou tašku na případný nákup.
    Už se moc těším, jaké krásné výrobky vzniknou!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je super, ty mas skvele napady a oko pre dizajn.. tiez sa tesim co z toho vykukne nakoniec.

      Odstrániť
  3. Krásná akce. No, občas na tu igelitku dojde, i když moje skříň je plná tašek :) Ale prostě stane se :) Bohužel se přihlásit nemohu, páč nestíhám nestíhám :( Ale držím palce, akce je to opravdu pěkná.
    Pa, Jola

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi tak nejak, tie igelitky su stale nezmar... no skoda Jola...ale tak nech ti sitie frci ca to co mas na plane.

      Odstrániť