piatok 9. mája 2014

TAG... V PERINÁCH















Tak mierne som prispala tu na tomto Ružovom mieste, že? Ale dobrá správa, Olív mi hodila uterák do ringu a celkom sa to hodí. Štafetový TAG V PERINÁCH. Záludné otázky na telo, ale tak poďme na to!

Bez čoho do paplónov už pol roku neodchádzam?
Bez myšlienok. Pred spaním strihám, šijem, pletiem, tvorím a do rána nápady aj postupy zabudnem a tak mám o zábavu ďaľši večer vystarané. A po novom mám aj mantru, požičanú ale najsamlepšiu a to: Táto noc bude veeeeľmi dlhááá. Odporúčam.Spachtošom ako ja to psychicky naozaj veľmi pomáha, najmä keď sa mi občas podarí zvaliť  sa do postele až po polnoci.

Zvodné sansoussi alebo pohodlné pyžamo?
Väčšinou teplé pyžamo, lebo ja som stále zmrznutá, ale na sezónu mením za kraťasy. Čím mäkší materiál tým lepší, lebo na tom fakt záleží. Ja si rada hýčkam svoj pyžamový vzťah.

Kniha?
Nie vždy, ale na stolíku vždy pár prebýva. Práve teraz Búrlivé výšiny, ale priznám sa veľakrát aj dokument hlavne o vesmíre, to sa tak dobre potom padá do perín.

Pohárik niečoho lahodného pred spaním?
Nedbám. Ružové vínko, šampíčko keď je chuť. Rozhodne ale pohár vody, lebo viete hlad je prezlečený smäd.

Kozmetické rituály?
Chcelo by sa mi napísať, že sedávam každý večer pred toaletným stolkom, češem si vlasy a ležérne si dávam za ušká nejaký skvelý parfum. Som ako víla ;-) Ták a teraz sa pekne zobudíme...krém na xichtík a balzam na pery úplne stačí. Bez krému na ruky sa ale absolútne do postele nejde!!!

Chrápem?
Moja ranná odpoveď na Betmenovu kofrontáciu je...ja? no to teda rozhodne nie! A to viem na isto lebo ja mám predsa vždy pravdu:)

Raňajky do postele?
Myslím, že ja som Šípová Ruženka až až, takže keby som v posteli aj raňajkovala, veru bola by som tam pol dňa. Ale niekedy možno vyskúšam.
Jean?....Dala by som si toast s džemom, praženicu so slaninkou, pomarančový džús a kávu prosím.

No a keby Vás zaujal náš lapač snov, tak vlastná výroba. Pár vecí, ktoré nesmú chýbať... vyšivací kruh, vlna, prepeličie pierka, bavlnka a perličky. Betmen dostal darček z lásky k bronzovému výročiu...vraj to pomáha od zlých snov. Asi áno spím ako zabitá.
Tak krásny víkend

n.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára