nedeľa 9. februára 2014

Tak sa žije mojim nitiam








Potrebovala som malú vzpruhu. Nákupy, pekne z pohodlia domova. Skúšam nové výplne do prikrývok, výstuže a veru som celkom spokojná. Ešte viac som sa potešila látkam, a tento víkend som do nich aj strihla. Už som sa videla ako ich zase škudlím a odkladám a tak som sa rozhodla obdarovať tentokrát sama seba. Pár komponentov na skúšanie, mám teraz takú kabelkovú mániu. A naša Xia vymenila svojho štandardného myšiaka Lumpa za celkom novú špulku nite, ktorá mi padla zo stola, a ja som si to nevšimla. Teda spokojné obe, ako sa zdá.
Každý deň sa teším zo stále dlhších dní, ale na fotenie ešte stále svetlo chýba, lebo domov sa dostanem vždy za tmy. Nevadí, tento víkend som si privstala a všeličo som objektívom zachytila. Teším sa až sa podelím. Tak sa mi to páči, keď tvorím.
n.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára