nedeľa 23. februára 2014

Poklad


Poklad. Ležala dlho v krabičke, krásne zabalená. Vytiahla som ju a držala, obdivovala a hladkala. Napadlo ma len, celkom také malé art deco. Ale ono je to veľké! 
Predstavujem Vám, Ženy po kúpeli od Franiška Halamu. Design z 30-40tych rokov. Unikátna, mystická. Nechala som si ju doma u našich, a budem si po nej túžiť a keď zas prídem na návštevu budeme s maminou piť kávu v mojej izbe z hrnčekov s podšálkou, rozprávať sa, moje oči budú na túto krásu opäť utekať a budem si aj ochkať. Lebo tento pohľad sa mi nikdy neomrzí, je to láska. 

Nezabudnite zajtra, pokračujeme v malých dizajnérskych pokusoch,  a ja dokonca aj v tejto farebnej palete. Celkom štyri nápady na jednu tému Janka, Lusy a Oliv mi s tým pre Vás pomôžu. Tešte sa. 
n.

5 komentárov:

  1. Ta je nádherná, taky bych se uměla kochat dlouho :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je nádherná! Musím říct, zcela upřímně, že upřednostňuji maličko jiný styl, nicméně se moc ráda pokochám jinými kousky a moc děkuji za Tvé sdílení a těším se na další!!! Měj krásné dny, Jola

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás doma by sa tiež stratila, už máme predsa len ako tak zariadené. Preto som ju nechala ako inšpiráciu u našich v svojej izbe, lebo tam sa hodí.

      Odstrániť