piatok 27. júna 2014

Vtáčik za vtáčikom/ Birdcage pillow



Zakopaná v práci a zašitá u stroja. Tak  nejak vyzeralo mojich posledných pár týždňov. Nebol čas ani sa sem prísť pozrieť a to už je čo povedať.
Finišujem posledné prípravy na výstavu, a samozrejme nestihla som všetko čo som chcela, ale poučila som sa. Je to ako keď sa snažíte zrátať kŕdeľ lastovičiek, ale taký fest veľký, a prepadáte panike lebo to je nemožné? Nie, nie je.. ale veľmi obtiažne, no netreba to vzdávať, pokojne a obozretne pekne som rátala vtáčik za vtáčikom, krok za krokom. A hoci pracovné tempo nemám šancu poľaviť aspoň od nitiek si chcem dať pár dní pokoj...len či to pôjde.

Vankúšik dlho plánovaný a nápad, kuk na Sew mama sew. Upravila som si podľa seba a dokonca sa vybičovala vyšívaným detailom. Nie je to zlé,  to vyšívanie, poviem Vám. Klietka  retiazkovým stehom a vtáčika smyčkovým stehom. Rozhodne som si rozšírila obzory a bavilo ma to.

A kto bude v okolí nech sa u nás zastaví a na výstave vtáčika uvidí.
n.



3 komentáre:

  1. vankúšik je nádherný...a držím prsty na výstave...nech sa všetko páči...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Jani, ja dufam ze vsetko dobre dopadne, sme sikulky tak to musim zvladnut, je to vlastne zábava.

      Odstrániť
  2. Polštářky jsou nádherné ... a výstava bohužel daleko:-))

    OdpovedaťOdstrániť