štvrtok 21. marca 2013

Pozvolná jar, pozvolná ja




Aj keď už tu máme astronomickú jar, tak ja nabieham naozaj len pozvolna. Teda aj dnes po dlhšej odmlke len tak light.
Krátke voľno dokáže zregenerovať, no v mojom prípade aj vystresovať, je toho toľko čo stihnúť. Ale ako najväčší úspech pokladajme oprášenie šijacieho stroja. Vzniká nový pelíšok pre našu chlpaticu. Skúška prvej aplikácie dopadla dobre, na podlepovací papier asi už nedám dopustiť. Jedine ten vyšívací stroj by to dokázal dokonalejšie, ale tak na prvý krát  je to obstojné. Osobný deadline - nedeľa.
Andulka nám odletelea do andulkovského nebíčka, a tak sa mi žiada hýčkať zvyšok domácej fauny. Všetky druhy pomenované, najedené a v dobrej nálade. Korela - Lolo, pes- Xia, rybičky - Rybičky, Betmen neviem aký je druh asi všehodruh.
Ešte to tak vyzerá doma na menšie stavebné úpravy tak dúfam, že to nebude veľmi dramatické. Som usporiadaný organizovaný človek, a prerábky sú skúškou môjej odvahy a zdravého rozumu. Nechám to na Betmena, nech si s mojou hysterickou psychózou poradí, len dúfam, že pri tom nepoužije čo bude práve po ruke, ako príručná píla, či kladivo.
Pekný deň. n.


2 komentáre:

  1. Rekonstrukce není nic pro mě. Teď po stěhování nemůžu nic najít...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to tak, najhoršie, že človek sa cíti stále akosi v procese. Radím čo nechýba vyhodiť, "prirodzená debordelizácia" :-)

      Odstrániť