štvrtok 26. februára 2015

Košík plný radosti / Sewing Basket

Tak toto je niečo. Pre mňa osobne veľmi veľmi veľké. Toto už nie je len košíček, alebo košík. To je košisko!!! Je veľmi povzbudzujúce keď už aj rodina zachytí, že to vaše tvorenie nie je len také hrajkanie, ale seriózna záľuba a takto krásne Vás podporí. Darček naozaj na potešenie.

Radšej Vám ani nebudem ukazovať čo mám za úložisko na tvorivé propriety teraz. Také čosi plastové pripominajúce skôr inštalatérsku krabicu. Betmen sa poteší, lebo podedí do komory na šraubováky. Ale dosť, odteraz aj tvoríme štýlovo.

Ako je to s Vami a s ukladaním všetkých tých potrebností, ktoré musíte mať po ruke pri každom projekte ako ten inštalatér svoj šraubovák?
n.

7 komentárov:

  1. Je naozaj perfektny...ja svoj este iba hladam

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto bolo uplne prekvapenie, tak drzim palce nech si nejaky najdes aj ty.

      Odstrániť
  2. Tak to vasi su popredu od nasich :(. U nas este stale prevlada to klasicke: "zas novy makeup? Vsak uz toho mas dost." alebo "a naco potrebujes ten stetec? To jeden taky podobny ti nestaci?" (Staci, ak pouzijem ten isty stetec na 4 klientky, lebo vsak hygiena nie? :) OK ine odvetvie, ale princip rovnaky. A ten kosik by sa hodil aj mne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani, daj tomu par rokov... hobby ako hobby princip rovanky ako pises... ja to mam tak s latkami.. ze naco tolko handriciek?.. takze nemusime sharovat vsetky nase nakupy, len to je cesta ;-)

      Odstrániť
  3. Krásný koš, Nika! No, já to mám různě - něco "stylově", něco v krabicích od bot :) J.

    OdpovedaťOdstrániť