pondelok 5. augusta 2013

Oh deer! was here #4/DIY Dip dying antler forbidden

Ona vraví:”Zlatko? Chcela by som toto natrieť …

She says: Honey? I would like to paint this...


…..nech to vyzerá takto nejako...
.... so it looks like this somehow…


via - design by  Cassandra Smith

On na to: “Blázniš, to čo je to za nápad. Len nech to pekne ostane ako to je. Žiadne maľovanie nebude.”
He said: “Absolutely no way, are you crazy? It must remain unpainted.”

Ona rozmýšľa: Keď len nemaľovať, tak to si s tým poradíme.
She is thinking: ...he did not said I cannot wrap it, did he?



Stroj stále mimo prevádzky. Betmen tvrdí, že mi prospeje voľno, aby sa mi zápästie zregenerovalo. Veď hej, ale kto to má vydržať?  Podľa mňa to bude pomsta, alebo tak niečo za moju trúfalosť navrhnúť vylepšiť parôžok, ktorý našiel v lese pri hubárčení. Chápem je to jeho úlovok, musím sa s tým zmieriť. Nenájde sa len tak.S ťažkým srdcom som si teda vymyslela neinvazívnu metódu na tento farebný štýl ala dip dying. Prosto som to omotkala vlnou. Nie je to ono, ja viem, ale aspoň je to farebné ako som chcela.n.



***
The sewing machine is still not in operation mode. Betmen claims that it will benefit me, and my wrist will regenerate. After all, yeah, but you know, don’t you? I think it is kind of revenge or something for my boldness proposals to improve this antler he found in near forest when mushrooming. I understand this is his catch, and I have to put up my plan to dip dye it.
Thus, I decided to use less invasive method for the color style to get closer to dip dying. I wrapped it with yarn. It has nothing to do with dip dying, I know, but at least it's colorful as I wanted. n.

2 komentáre:

  1. Ahoj Nika! Je to super!!! :) Moc se ti to povedlo. Ostatne jako stokrlicka v novem prispevku. Mas sikovne ruce!

    Mej krasne dny, Jola

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík Jola, to sú také crazy nápady, ale už je stroj ok, tak už sa vytešujem.

      Odstrániť