pondelok 3. júna 2013

Mint and Strawberries



Víkend bol fajn. Betmen zostal s Xiou strážiť pevnosť, a ja na návšteve doma. Vybrať farbu pre moju izbu u našich nie je také ľahké ako som si myslela, nie je mint zelená ako mint zelená. Ešte teda uvidíme.

Háčkovaná deka je hotová, alebo aspoň som si to myslela. Kriticky zhodnotené, zdá sa krátka. Alebo ja som taká dlhá? Bude to chcieť ešte zopár radov dorobiť. A tak idem dnes na to. Jahodový dezert po večeri nech mi teda pomáha. 

n.


***
Weekend was great. Betmen stayed at home with our Xia to secure our castle, and I went to see my parents. As I found out, it is not easy to choose a colour for my room at my parent’s house. It is not mint green like mint green as it seems.  So I rather take more time to choose the right one.

Crochet blanket is almost done, at least I thought so. Seems to be a bit short, or maybe I am too tall. I need to crochet few more rows and I am planning to do it today.  Sweet strawberries as a desert after diner help me on my way.  
n.


1 komentár:

  1. Jo jo, není barva jako barva. Kdyby nebyly odstíny, život by byl jednodušší (teda jen co se týče rozhodování) :) J.

    OdpovedaťOdstrániť