piatok 15. februára 2013

Robin uterák Hood - Hooded Towel



Už pred časom som ušila tento detský uteráčik s kapucou. Trošku vyfintila lemom a stužkami, a zdá sa, že malý Paľko sa tejto úprave teší ako som bývala zistila z fotiek čo mi jeho mamina Aďa poslala. Tak troška mi táto kombinácia pripomína boxerské župany, ale veď z neho raz bude poriadny chlap, no nie? Veľmi rýchly darčekový počin, návodov  na "hooded  towel" na inšpiráciu je na internete veľa. Napr. tu, tu alebo tu. Nabudúce vyskúšam dúfam aj kombináciu látky z celej jednej strany. Ale to si budem musieť počkať na nejakú tú malú princeznú.

Tento príspevok sa dnes inak celkom hodí. Periem. Práčka perie. Ale po dnešnom horlivom pucungu kúpeľne som nedala späť do vane hadicu na odstreďovanú vodu. Betmen to moc nekomentoval, pokrútil hlavou a šiel na pivo. Podlahu som chcela umývať, až zajtra. Zmena plánu. Tak idem na to.Krásny piatok.

n.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára