utorok 23. júla 2013

Maškrtník/DIY Dog Treats Holder

Spravíme si taký hackovací, DIY, alebo skôr inšpiratívny týždeň. Keď už sme včera tak sľubne začali.  V poslednom čase sa mi podarilo veľa vecí zrealizovať. Niektoré boli impulzívne, nad inými som dlhšie premýšľala, vylepšovala.  Niekedy som sa inšpirovala celkom, niekedy len použila základ idey odinakiaľ.

Aj keď ťažko sa mi občas rozoznáva kedy je niečo ako plagiátorstvo najmä v tomto kreatívnom svete. Veľa nápadov a postupov už koluje po internete ako všeobecná vedomosť a prišli by ste na ne aj bez pomoci, najmä keď je niečo vlastne jednoznačné.  Ale pretože, akúkoľvek formu plagiátorstva a podvodu neznesiem, uvediem vždy konkrétnu inšpiráciu. Asi forma deformácie ešte z výšky, kedy nám na plagiátorstvo vedeli rýchlo prísť a vyhazov zo školy chcel riskovať len málo kto. Vďaka za to, aspoň viem kedy mám vlastný názor.

 



Pôvodnú ideu držiaka na telefón som použila ako držiak na maškrty pre našu chlpatú. Potrebovala som mať niečo vonku, rýchlo dostupné (komu sa chce hrabať v komore, keď treba odmeniť hneď), ale zas nie tak dostupné, chápete. Takto som ho mohla zavesiť na bezpečné miesto vonku. Úžasný vešiak na psie potrebnosti - coming soon.V podstate mi veľmi dobre poslúžila prázdna fľaša od veľkej Jari, lepidlo v spreji (na látku) alebo aj Herkules lep stačí, kúsok tej látočky na ktorú som z inej nažehlila tvar kostičky. Nie pre krásu, ale aby si to niekto nepomýlil. Neviem síce kto, lebo Betmena som už informovala J, ale istota je guľomet. Mohla som to aj nechať tak a načabrikať fixkou, ale tak odtiaľ potiaľ, zas buďme dáky estéti nie?
Včerajšia návšteva kamarátov potvrdila, že aj pes má teraz z návštev oveľa väčšiu radosť.
Kto má zálusk, presný postup na Makeit-loveit tu. 
Možno ešte spravím nejaký ten držiak pre iné domáce použitie, ale na elektrickú zásuvku ako v postupe ho vešať teda rozhodne nebudem a ani Vám to neodporúčam!!!
A vlastne pre nás čo máme do Ikea ďaleko, je to spôsob ako nahradiť ich BYGEL závesné kontajnery, s istou dávkou rezervy samozrejme.
n.

Nie som žiaden génius, ale tiež sa vám stane, že si niečo vymyslíte a postupy a inšpiráciu necháte dobehnuť na google?
via
via


***

We needed to organize a place for our dog a bit. I was missing a place for dog treats somewhere outside of the house where I can access it easily and fast when needed. On the other side, I needed it to be a bit not accessible and safe, you know why. When I accidentally found the idea of mobile holder or charging holder if you want on makeit-loveit I created it the same way but for our dog treats and hung it on the wall high enough to access it for me, but not for our dog. It serves its purpose just perfectly and it is a good waz how to hack IKEA BYGEL containers and use then anywhere in the house or garden.

2 komentáre:

  1. Nika, jsi kreativní! Chvilku jsem nebyla u netu a tady tolik příspěvků! Ať tě nápady a chuť tvořit neopouští! :) Měj krásné dny, Jola

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík, Jola, to vieš, to horko. Vyliezam až po zotmení a takto si krátim chvile:)

      Odstrániť