sobota 1. augusta 2015

Travelers Notebook



Ešte jedna vášeň ku mne patrí. Okrem šitia pravda, perličiek a rohatých zvieratiek. Vášeň pre papier, koláže, ceruzky, perá, zošity a tak všeobecne papiernictvo. Poviem to jednoducho ako to je: na každý splín pomôže návšteva papiernictva. Tam to hrá farbami, materiálmi a najlepšie zo všetkého, vaše predstavy čo s bielym hárkom sú neobmedzené.
A pretože som chronický skladovač zošitkov, diárov, a nevyliečiteľný zapisovač všetkého tento nápad bol pre mňa absolútny musím mať a musím aj niekomu dať. Vznikol teda Travelers notebook, na čo len chcete, ale prosím Vás nákupný zoznam potravín sem naozaj nepatrí.



Jednoduchý obal, pár gumičiek a zošit. Celá veda. Návod ako na to nájdete napríklad tu alebo tu. Celý You Tube je plný tohto fenoménu v kruhoch ľudí, čo sú závislí na organizovaní a zapisovaní. So mnou to nie je ešte také zlé. Nič menej, nič ma nepoteší viac ako otvoriť krásnu stránku, ktorá ma inšpiruje už len pohľadom.
Ako šiť zošity sme sa učili už na základnej škole v rámci nejakých už neviem akých aktivít. A k tejto znalosti mi stačilo už len zbehnúť nakúpiť dierkovačku, pár gumičiek a skalpel na papier. Všetko ostatné už bolo doma.



Obal je lepený Herkulesom, pravda koženka z druhej strany "pije ako Dán" a schnúť pod horou kníh musí až 24 h. Ak zostane uvoľnený roh, vyriešite to na vašej mašinke. Potom už stačí len otvoriť a tvoriť. Tento má aj vkusný priesvitný obal a záložkovník na drobnosti. Je proste namakaný. Aj ja mám svoj - lososovo limetkový. Tento šiel kamarátke Zuzke, keď sme šli omrknúť jej nový domček. Je to úžasná mamina, ale predovšetkým každá z nás je kedysi vnútri stále dievča čo najradšej behá na boso. Trochu som jej ho vylepšila pár stránkami na začiatok. Témami, ktoré my dve máme spoločné už pomaly dekádu.

Od tej doby čo mám aj ja ten svoj, aj moje myšlienky majú hrdé miesto. A ako sú na tom Vaše zápisníky?
n.

6 komentárov:

  1. Ahoj Nika! Ano ano ano! Také miluji papírnictví (a aspoň v této oblasti mám malou následovnici), washi tape, barevné prupisky, razítka... a různé výstřižky :) Každá máme minimálně dva zápisníčky :) Děkuji za tipy jak na obal! Pa a krásné dny, Jola

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá to super :)

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá to super :)

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dakujem srdenko!Urobil mi velku radost!Vcera sa mi s tebou snivalo a tak som ti chcela napisat.Dufam,ze sa mas dobre a ze si zdrava.Chybas mi.z.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krasna prace, vypada to vkusne a hlavne!!! optimisticky! Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovedaťOdstrániť