piatok 12. júla 2013

Frustrácia

via
















Poťah na matrac pre prvú polovicu altánku som zmákla. Posmelená som sa pustila do druhej polovice.  Lenže, nie je nad to šiť skvele nepravidelný lichobežný tvar. Ach jo. Ešte keby som si uvedomila, že spodnú stranu strihu som si mala odstrihnúť zrkadlovo! No nejak som to došolíchala do zdárneho konca, s hromožením, že sa na to vykašlem. Síce pri pohľade na prevedenie tej rubovej strany ma hrôza omína. Nedovolím nikomu aby to videl! Ani sa mi nechce vyskúšať ako to dopadlo. 


Moju obľúbenú látku mi dnes v obchode dopredali, tak sa mi ušiel posledný  meter,  rozbila som sklo na konferenčnom stolíku a karpálne tunely sa zas ozvali. Zápästie mám nepoužiteľné. Pre istotu sa už dnes do toho posledného vankúša ani nepustím, objednám si pizzu s dvojitou porciou syra, spláchnem radlerom, nechám svoju frustáciu odplávať a začnem víkend.


Ako bojujete s frustráciu vy keď sa nedarí a máte deň blbec? n.

5 komentárov:

  1. Nika, kávou a čokoládou řeším své nervy :) To bude dobré. Někdy to chce delší přestávku a pak to zase půjde :)

    Hezky si odpočiň přes víkend! Jola

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za koment, čokoláda väčšinou tiež zaberá, ale tá pizza to bola proste mega nutnosť, ale dobrá bola.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Frustrácia sa nevyhýba ani mne, hlavne keď sa pustím do neprebádaných vod. Vždy zaberie niečo sladké a chvíľu to nechám vyhniť. Potom ma napadnú aj zlepšenia, ako by som to mohla lepšie urobiť :) takže tak, nech sa ti darí

    OdpovedaťOdstrániť
  4. já tomu taky dávám čas. čas všechno zahojí, určitě i karpální tunely. doufám, že teď už nic nebolí, Niko.
    a já se tu na blogu rozhlížím a líbí se mi tu. k nadšení pro jeleny se taky hlásím. mám doma jednu jelení hlavu, kterou jsem začala plstit z ovčí vlny. ale je to docela velký kousek, takže je ještě nedokončená. snad ji někdy dodělám...
    krásné letní dny!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ďakujem všetkým za podporu, už je vylepšené. S Vašimi príspevkami to ani inak nemôže byť.

    OdpovedaťOdstrániť