nedeľa 27. januára 2013

Nobody puts baby in the corner!


"Bejby, nebude sedět  v koutě!"


Náročný včerajší deň. Celodenné rodinné a priateľské návštevy človeka najprv naštartujú a potom ubijú.
Vo všetkých domoch sa darčeky páčili a veľmi cenili - štart, vo všetkých domoch nás radi videli - štart, v niektorých nás ako obyčajne kritizovali, či už zo zvyku alebo z povahy  - little drama, ale nakoniec sme to všetko s vypätím síl prekonali.


Nedeľa teda jednoznačne  musí byť v znamení pokoja.
Módne časopisy si už nekupujem príliš často, lebo utrácam "koníčkový"rozpočet za látky. No teraz som spravila výnimku, februárová ELLE bola u nás s darčekom, ako v čechách už dávnejšie, video tu.
Ružová listová kabelka (mimochodom otrasný preklad) s nápisom z nadpisu na zadnej strane, mi padla do oka s myšlienkou rozpitvania na strih, časopis sa zdal v tej chvíli nepodstatný a s plánom len prelistovať. No kým sa dovára obed čo dom dal a  frankfurtská polievka, neni nič lepšie ako sa nadchýnať krásou a fotkami na každej stránke. Padla kosa na kameň. Som ženská mám slabosť pre módu, ktorá z nás aspoň občas nie?
"Kto nemá štýl, nemá chuť do života." Coco Channel


Teda dnes listujem, kávičkujem, preberám včerajšie rýchlo fotky hotových výrobkov, smolím ďalšie príspevky na blog čo a ako sa mi podarilo či nie.
Tento týždeň mini popis na detskú deku vzor tumbler (pohárik), shabby chic vankúše, a úlet v prešívaní.
Krásnu nedeľu.
n. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára