streda 30. januára 2013

Dvojičky z Paríža - Disappearing nine patch

 





V jednoduchosti je krása, navyše posúďte sami, táto farebná kombinácia ani nepotrebuje žiadne hogo fogo vzory. Tyrkysovú a parížsky motív mám len krátko, ale už teraz viem, že si ich budem škudliť čisto pre egoistické dôvody na vlastné projekty. V časovom prese  je disappearing nine patch, resp. miznúci deväť blok, veľmi efektný a jednoduchý vzor. Video návod nájdete napr. tu.
V každom prípade, som sa tak troška v prešívaní odviazala, efekt parádny, ale skrývanie nepotrebných nitiek, bola následná samovražda. Samozrejme problém bol opäť čas.
A keď tlačí čas otvára sa priestor pre chyby, takže som sa uchýlila k prešívaniu lemu čisto strojovo. Bolo to rýchlejšie, ale nemôžem povedať, že by sa mi to viac páčilo. Chýbal mi ten vzťah pri ručnom dokončení lemu, nemala som čas sa látkami poláskať, a už boli fuč u nových majiteľov.
A ešte jeden detail  tento raz som dala finálnu veľkosť obliečky presne 40x40 cm, ale je naozaj lepšie kľudne šiť pár cm menej, 38x38 plus mínus. Štandardná výplň 40x40 potom spôsobí, že vankúš je pekne nadýchaný a vynikne prešívanie.
Pekný deň.
n.


1 komentár: