utorok 11. marca 2014

Rozlietané hlásenie



Hlásim sa, že žijem. Až moc rýchlo zase asi, ale vidím to tak, že by som potrebovala vstávať ráno o piatej, aby som stihla všetko. Lenže ja som spáááč, aj keď ten budík chudák bljaka každý deň už o šiestej, aby schytal šajbu o perinu, ja aj tak potiahnem ďaľšiu hodinu. Víkendy su mini krátke a v nedeľu večer premýšlam, kedy som akože odpočivala? Aj vy to tak máte? To aby som si napísala rozvrh, či čo.
Nevadí, pred pár týždňami sa mi ešte podarilo dotiahnuť ďaľší darček a za veľkej juchandy na chate v Liptovskom Jáne prednedávnom aj odovzdať. Taká moja klasika, ale keď šije sa veľmi dobre. A hlavne nedám na tie masky na spanie dopustiť, lebo juchalo sa óóó dlho, a rané slniečko, aj keď po zime už vytúžené tak trošku liezlo na nervy.
V každom prípade som momentálne zmietaná v nejakom zvláštnom jarnom chaose. Rozpletený pouf, na stroj sa nemôžem ani pozrieť, bez energie. Výstava sa blíži a bolo by treba konečne nejaké to dielo započať.
Ale vlastne by mi možno pomohlo sa na to vyspať, čo teda dnes po dobrotke Piri Piri kura podľa Jamieho Olivera nebude problém. Som sa pochlapila.
A ako to tak po sebe čítam, aj tento príspevok je akýsi rozlietaný, idem radšej mrk k Vám, naladím sa.
Premýšľam, čo som Vám ešte chcela...?
n.

6 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Výstava patchworku v Dvorane Trenčianskych Teplíc, tento rok ďaľšie kolo. Minulý rok sme baby a dámy, čo sa tomu venujeme tu v okolí vystavovali prvýkrát a zase sme sa uvŕtali. Ale teším sa bolo to super, len kto to za mňa pošije neviem

      Odstrániť
  2. Týý jo, výstava za rohem a tys ještě nezačla:-).... je třeba si pospíšit:-))
    Držím palce:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nika, to opravdu dělá to jaro! :) Já bych také brala delší den. Teď jsme pořád na zahradě a pořád něco děláme, večer se svalím na gauč a jsem ráda, že udržím háček v ruce :)
    Tak se na to všechno pěkně vyspi :)
    Pa, Jola

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš a jasom ten pouf musela rozpárať, lebo nejak sa to nedarilo... neviem ako som sa po 15 radách dostala z 35 očiek na 70!

      Odstrániť