nedeľa 16. februára 2014

Malá a milá






Malá šikovná sova.
Dnes na rýchlo, mala som v pláne niečo iné. Také ruské. Hodilo by sa to k tomu dnešnému hokeju, ale nechcela som to tu dnes nechať opustené. Víkend som relaxovala, a triedila myšlienky. 
Nemám asi nadanie na krivky, lebo aj z kruhu spravím ovál, ale koho toho zaujíma keď splní svoju funkciu, že? Treba sa občas vrhnúť aj na nové skúšanie, v mojom prípade preverenie kvalít nového rezáka na kruhy. Je v pohode. Z obalu na sluchátka som ja spravila kľúčenku. Dá sa aj tak. Kto chce návod tu
Tak hor sa do nového týždňa!
n.

2 komentáre:

  1. Nika, také mám problémy s kruhy, ale výsledek se mi líbí: krásné, praktické... tak co víc si přát? :) Krásný týden, Jola

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Klíčenka se moc povedla, hezký výběr látky. Jana

    OdpovedaťOdstrániť