streda 7. augusta 2013

Pre Šachistku/ Chess pillow aka Twilight hack

Späť v prevádzke. Betmen je král a dal stroj dokopy. Problém bol spôsobený voľným prešívaním, ktoré som si mimochodom pri tomto projekte celkom užila.
Dlho sľúbený vankúš ako revanš za požičanie toho, ktorý som vytvorila už dávnejšie a mohla vystavovať minulý mesiac.  Idea jednoduchá, slečna je šachistka, s priateľom sa zoznámili tiež cez šach. Čo teda dodať k téme, asi nič.












Ale keďže ja s jednoduchým riešením prísť nemôžem, musela som si zas na seba bič ušiť. Za predlohu som si vzala obálku poslednej alebo ktorej časti Twilight ságy, podľa tohto tu. Metóda prešívania cez papier.  Robila som ho až raz a zaprisahala som sa nikdy viac, ale vidíte jak ja viem držať sľuby sama sebe si. Nervák, beznádej mnou lomcovali, jednoducho celé zle. Po troch hodinách šitia len šachovnice, áno tri hodiny!, som to chcela vzdať. Ale bolo mi to ľúto. Ľúto času, ľúto látky, ľúto môjho boľavého zápästia, ľúto vzdať to bez boja, aj keď som bitvu prehrávala.  Nakoniec som si to prosto dokončila po svojom a vôbec mi nevadí, že to nie je podľa návodu tak ako to má byť.Kedysi som zvykla hovoriť, že šiť som začala z potreby sa kreatívne realizovať. Ale nie je to tak. Je to posúvanie vlastných hraníc trpezlivosti, odhodlania veci dokončiť. Je to môj virtuálny beh na dlhú trať. Moja olympijská výprava. Moja vášeň. n.


***

This pillow was made for my friend. She and her boyfriend met when playing chess.  I did not like just simple square type as chess board and so used this Twilight tutorial. Paper piecing, but just did not work for me as I expected. After three! hours of struggling just with the chess board I was ready to give it up. Then I got sad about used fabric, the time, my hurting wrist and finished it as I wanted. I do not mind it is not completed as it should be according to tutorial. I like it, what is more?

I used to say that I started to sew because of need to realize my creativity. But it is not true anymore. It is moving my own borders, patience, and determination to finish things. It is my virtual run for long haul. My Olympic expedition. My passion. n. 

7 komentárov:

  1. Krásně posouváš vlastní hranice!!! Parádní polštáře a hlavně to prošívání... klobouk dolů! Krásné!

    Papa, Jola

    PS: Ať mašinka seká dobrotu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jola, ďakujeeeem. Ja aj tak chodím na inšpiráciu k tebe :)

      Odstrániť
  2. U mňa v tejto olympiáde máš zlato. Ja by som na to trpezlivosť nemala a vôbec svoju trpezlivosť skúšať nebudem. Toto by bolo nad moje sily. Ja ušijem obyčajný vankúš a som šťastná prešťastná. Vyšší level pre mňa je keď do okraja všijem paspulku. A trvá mi to poriadne dlho. Tvoje vankúše sú nádherné. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. U mňa v tejto olympiáde máš zlato. Ja by som na to trpezlivosť nemala a vôbec svoju trpezlivosť skúšať nebudem. Toto by bolo nad moje sily. Ja ušijem obyčajný vankúš a som šťastná prešťastná. Vyšší level pre mňa je keď do okraja všijem paspulku. A trvá mi to poriadne dlho. Tvoje vankúše sú nádherné. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsi můj člověk! Jsi bojovník! Krásné jsou ty polštáře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc krásné polštáře, takové bych brala k nám domů :-)!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nika, nádherné vankúše, kamoška určite spadla na zem od úžasu!
    To quiltovanie ti ide perfektne !

    OdpovedaťOdstrániť